Creative Teaching, GB

23.01.2017

Včera jsem se vrátila z Oxfordu, Velké Británie, kde jsem absolvovala kurz Creative Teaching. Na kurz jsem byla vyslaná svoji domovskou školou ZŠ a MŠ Pozořice. Můj pobyt probíhal v rámci projektu Mezinárodní vzdělávání v Pozořicích.

Musím se přiznat, že jsem jela do Anglie plna očekávání a neuměla jsem si přesně představit, co může být náplní kurzu kreativní výuky anglického jazyka. Kurz ale naprosto předčil všechna má očekávání. Oba týdny probíhaly ve smyslu zábavného učení, představení nových metod pro výuku i nepopulárních gramatických úseků jako jsou časy, frázová slovesa nebo anglické idiomy. Vše jsme si mohli sami vyzkoušet a bylo velmi poučné na chvíli zkusit pocit být opět studentem. Kolegové byli z různých koutů světa, proto jsme hodně času strávili i sdílením našich zkušeností s výukou často i po vyučování.

 Tento projekt je realizován za finanční podpory programu Erasmus+ Evropské unie.                                                                                               Za obsah sdělení odpovídá výlučně autor. Sdělení nereprezentujenázory Evropské komise a Evropská komise neodpovídá za použití informací, jež jsou jeho obsahem.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky